مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
سرخط خبرها

بازدید امیرعبداللهیان از سرزمین‌های اشغالی در نقطه صفر مرزی لبنان| صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند

  • کد خبر: ۱۶۱۰۶۳
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
بازدید امیرعبداللهیان از سرزمین‌های اشغالی در نقطه صفر مرزی لبنان| صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به جنوب لبنان رفته است، در نزدیک‌ترین نقطه به فلسطین اشغالی بر ادامه حمایت قاطع کشورمان از مقاومت لبنان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان در کنفرانس خبری خود در جنوب لبنان در منطقه مارون الراس در خصوص مواضع ایران گفت: ما امروز در منطقه مرزی مارون راس هستیم تا یکبار دیگر با صدای بلند حمایت خود را از مقاومت لبنان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنیم.

وی درباره دیدار خود با دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: روز گذشته در دیدارم با جناب آقای سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان تحلیل‌ها و ارزیابی دقیقی از ایشان دریافت کردم. اظهارات ایشان موید این موضوع مهم بود که امروز مقاومت لبنان و فلسطین در قوی‌ترین و بهترین وضعیت خود قرار دارد، ولی از طرف دیگر صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و در بحران‌های چندلایه سیاسی، اجتماعی و امنیتی روبرو هستند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ایران همواره دوست روز‌های سخت لبنان بوده است. ما با قوت، دوست روز‌های سخت و آسایش لبنان باقی خواهیم ماند.

بازدید امیرعبداللهیان از سرزمین‌های اشغالی در نقطه صفر مرزی لبنان| صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند

وی افزود: مقاومت لبنان اثبات کرد که صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و مقاومت مهم‌ترین گزینه‌ای است که امنیت، آسایش و حفظ تمامیت ارضی را برای لبنان به ارمغان آورده است.

وزیر امور خارجه درباره شرایط جدید منطقه‌ای غرب آسیا گفت: منطقه ما وارد صحنه جدیدی از همکاری‌های دست جمعی شده است. آینده برای کشور‌های منطقه آینده بسیار روشنی است و بی تردید تحولات مثبت منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی ادامه داد: راه حل سیاسی ایران برگزاری رفراندوم دموکراتیک در میان همه فلسطینیان است. رفراندومی بین ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحی، یهودی و مسلمان. ایران جز خیر، امنیت و رفاه برای منطقه نمی‌خواهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->